5 czynników SEO na stronie, które należy sprawdzić w nieefektywnych treściach

Dlaczego SEO na stronie jest tak ważne i na których obszarach należy się skoncentrować i zoptymalizować, aby poprawić rankingi wyszukiwania w treściach o niskiej skuteczności? Krajobraz SEO stale się zmienia, podobnie jak SEO na stronie. W rezultacie musimy teraz myśleć poza tytułem i metaopisem, aby zoptymalizować nasze strony pod kątem głównych wyszukiwarek.

 

Istnieje kilka różnych elementów i aspektów, na których możesz się skupić. Idealnie byłoby, gdybyś miał kompleksową strategię SEO na stronie, która obejmuje najlepsze praktyki i innowacyjne optymalizacje, które zapewnią długoterminowy sukces.

 

Ale jeśli wyzwaniem jest czas, budżet lub inne czynniki ograniczające, być może będziesz musiał ustalić priorytety swoich wysiłków i wykazać się szybkimi wygranymi, aby uzasadnić dalszą inwestycję. W tej kolumnie znajdziesz wskazówki, które elementy SEO na stronie zacząć poprawiać, aby uzyskać lepsze rankingi, oraz kontekst, który pomoże Ci zrozumieć, dlaczego wprowadzasz te zmiany.

 

Jakie są najlepsze elementy SEO na stronie?

Istnieją dwa podstawowe typy elementów SEO na stronie:

Zawartość

Twoje elementy treści obejmują treść pisemną, wizualną i wideo Twojej witryny. Treści, które piszesz i treści, które umieszczasz w swojej witrynie, powinny koncentrować się na dostarczaniu wartości dla odbiorców.

 

Jeśli Twoje treści nie są wyraźnie ukierunkowane, tracisz ogromną szansę na dostarczenie swoim odbiorcom potrzebnych informacji. Twoje treści również muszą dobrze wykorzystywać badania słów kluczowych. Jeśli nie skupiasz się na słowach kluczowych odpowiednich dla Twoich odbiorców, jak możesz stworzyć odpowiednią treść strony, która spełnia ich potrzeby?

HTML

Element HTML to dowolna część Twojej strony internetowej zdefiniowana w HTML, domyślny kod znajdujący się za kulisami. Obejmuje to takie elementy, jak tytuł, opis meta i tekst alternatywny obrazu. Zawiera również elementy HTML, które renderują stronę.

 

Elementy HTML odgrywają kluczową rolę w informowaniu Google, o czym jest Twoja strona i jak powinna wyglądać w wynikach wyszukiwania. Jeśli nie używasz tych elementów poprawnie, mogą one negatywnie wpłynąć na twoje rankingi.

 

5 elementów SEO na stronie do poprawienia w celu uzyskania lepszych rankingów Google

Istnieje wiele sposobów na optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek, ale pewne podstawowe elementy powinny być obecne na każdej stronie. Oto pięć elementów SEO na stronie, które należy przetestować i zoptymalizować, jeśli okaże się, że Twoje strony nie działają — a także jako najlepsza praktyka dla nowych stron internetowych.

 

1. Treść pisemna

Oczywiście pierwszym miejscem, na które warto zwrócić uwagę, jest treść napisana na Twojej stronie. Jeśli Twoim głównym celem pisania treści jest przekształcenie odbiorców w płacących klientów, upewnij się, że każda strona koncentruje się na dostarczaniu wartości odbiorcom. Upewnij się, że treść, którą piszesz, dobrze wykorzystuje Twoje badania słów kluczowych . Jeśli nie masz wyraźnego skupienia na swoich treściach, Twoi odbiorcy będą mieli trudności z zaangażowaniem się w to.

 

Używaj podtytułów HTML, aby nadać strukturę treści i zwracać uwagę zarówno czytelnikom, jak i wyszukiwarkom na aktualne sygnały dotyczące trafności. I chociaż wiemy, że EAT jest szczególnie ważne w tematach YMYL, wszystkie treści internetowe mogą skorzystać na tym, aby wykazać większą wiedzę, autorytatywność i wiarygodność .

2. Tagi tytułów

Znacznik tytułu to „tytuł” ​​Twojej strony i jest głównym elementem, którego wyszukiwarki używają do określenia, o czym jest Twoja strona. Tag tytułowy powinien koncentrować się na dokładnym słowie kluczowym, na które jest kierowana Twoja strona, ponieważ Google potwierdził, że jest to „mały” czynnik rankingowy .

 

Jeśli kierujesz reklamy na słowo kluczowe [zwierzęta Boston Baltimore], tag tytułu będzie musiał zawierać to wyrażenie. Pomoże to Twojej stronie pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania i ułatwi odbiorcom jej znalezienie.

 

3. URL strony

Adresy URL odgrywają kluczową rolę zarówno w SEO, jak i doświadczeniu użytkownika. Każda strona internetowa generuje unikalny adres URL i powinieneś poświęcić trochę czasu, aby upewnić się, że Twoja zawiera właściwe słowa kluczowe. Spróbuj umieścić docelowe słowo kluczowe w adresie URL w sposób zrozumiały dla odbiorców.

 

Jeśli szukają produktu, możesz umieścić nazwę produktu w adresie URL. Jeśli kierujesz na przykład wyrażenie kluczowe „Zwierzęta Boston Baltimore”, adres URL może wyglądać mniej więcej tak:

HTTPS://www.Pets.something/boston_baltimore_pets

 

Dołączenie słowa kluczowego do adresu URL to łatwy sposób, aby pomóc Google określić zawartość Twojej strony i jej pozycję w rankingu. Chcesz też mieć pewność, że adresy URL Twoich stron są krótkie , ładne i na temat. Długie, skomplikowane adresy URL są trudne do zrozumienia dla wyszukiwarek i stanowią wyzwanie dla wyszukiwarek. Twoje adresy URL powinny być łatwe do odszyfrowania i zapamiętania lub rozpoznania – ułatwiając odbiorcom wpisywanie w pasku wyszukiwania, jeśli będą musieli wrócić na określoną stronę.

4. Tekst alternatywny obrazu

Podczas gdy coraz więcej twórców treści zaczyna rozumieć, jak ważne są elementy wizualne w witrynie, zbyt wielu nadal zaniedbuje ważny element SEO na stronie: tekst alternatywny wideo i obrazu. Tekst alternatywny to opis obrazu lub wideo wyświetlanego za elementem wizualnym. Zazwyczaj nie pojawiają się na dobrze działającej stronie internetowej, ponieważ służą jako alternatywny sposób, aby widzowie mogli zobaczyć, co było zamierzone.

 

Na przykład, jeśli zdjęcie nie jest poprawnie renderowane po pełnym załadowaniu strony internetowej, tekst alternatywny zajmie jego miejsce, aby widok nadal mógł zrozumieć, co próbujesz mu pokazać. Jeśli nie umieścisz docelowych słów kluczowych w tekście alternatywnym, wyszukiwarki nie zaindeksują Twoich elementów wizualnych, co może okazać się szkodliwe, gdy Twoi odbiorcy zdecydują się na wyszukiwanie wideo lub grafiki zamiast standardowej wyszukiwarki Google.

Alt-text zapewnia również dostęp do treści dla każdego, kto ją przegląda.

 

Dzieje się tak, ponieważ tekst alternatywny jest najłatwiejszym sposobem poinformowania osoby korzystającej z czytnika ekranu, że ze stroną jest powiązany dźwięk lub wideo. Narzędzia te mogą być korzystne, jeśli chodzi o udostępnianie niektórych rodzajów treści użytkownikom z wadami wzroku lub słuchu.

 

5. Zarówno linki wewnętrzne, jak i zewnętrzne

Linki wewnętrzne to linki, które prowadzą do innych treści w Twojej witrynie. Pomagają Google zrozumieć kontekst strony i jej związek z innymi stronami w Twojej witrynie. Zapoznaj się z tymi najlepszymi praktykami dotyczącymi linkowania wewnętrznego, które mogą pomóc we wspieraniu Twojej strategii SEO.

 

Z drugiej strony linki zewnętrzne wskazują na treści poza Twoją witryną. Mogą pomóc w budowaniu zaufania czytelników, łącząc się z renomowanymi źródłami i oferując więcej informacji na złożone lub mniej zrozumiałe tematy.

Przeprowadzaj regularne audyty, aby upewnić się, że SEO na stronie jest na równi

Zapewnienie, że SEO na stronie jest na najwyższym poziomie, jest procesem ciągłym i zawsze powinno być częścią Twojej strategii SEO.  Jeśli dysponujesz siłą roboczą i zasobami do przeprowadzania regularnych audytów w swojej witrynie, powinieneś przeprowadzać je przynajmniej raz w miesiącu. Zobacz 9 czynników na poziomie strony, które należy ocenić w ramach audytu SEO, aby zapoznać się z listą kontrolną, która pomoże Ci kierować Twoimi wysiłkami. Dzięki odpowiedniemu wsparciu możesz upewnić się, że Twoje SEO na stronie jest na najwyższym poziomie, a Twoja witryna generuje wysokiej jakości leady i konwersje.